مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان |
![]() |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 124 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 32 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1تعریف یادگیری... 24
2-1-1تعریف سبک.... 26
2-1-2تعریف سبک شناختی... 27
2-1-3سبک های یادگیری از نظر کلب: 27
2-1-3-1سبک یادگیری واگرا 28
2-1-3-2سبک یادگیری جذب کننده 28
2-1-3-3سبک یادگیری همگرا 29
2-1-3-4سبک یادگیری انطباق یابنده 29
2-1-4-انواع سبک های شناختی... 30
2-1-4-1مقاومت در برابر انعطاف پذیری... 30
2-1-4-2متعارف بودن در برابر فردیت.... 30
2-1-4-3سبک های مفهوم سازی... 30
2-1-4-4سبک های بخش بخش سازی... 30
2-1-4-5واگرایی در مقابل همگرایی... 31
2-1-4-6جذب کننده در برابر انطباق یابنده 31
2-1-4-7پردازش کننده کلامی در برابر دیداری... 31
2-1-4-8سبک شناختی تکانشی در مقابل تاملی... 31
2-1-4-9سبک های پیچیدگی شناختی در برابر سادگی شناختی... 32
2-1-4-10سبک های شناختی وابسته به زمینه و مستقل از زمینه. 32
2-2تعریف اهمال کاری... 34
2-2-1انواع اهمال کاران و مراتب آن.. 36
2-2-2ویژگی های اهمال کار : 37
2-2-3آثار اهمال کاری : 37
2-2-4پیامدهای اهمال کاری : 38
2-2-5بررسی علل اساسی اهمال کاری... 38
2-2-6آسیب های اهمال کاری مربوط به محیط... 39
2-2-7درمان اهمال کاری... 43
2-3تعریف رضامندی... 45
2-4پیشینه داخلی و خارجی پژوهش..... 47