استیو دی   (روز دانش آموز)

استیو دی (روز دانش آموز)

(The students day) Studay
استیو دی   (روز دانش آموز)

استیو دی (روز دانش آموز)

(The students day) Studay

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد - پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان

مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد - پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان

مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد - پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان

مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 110 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 88

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

تعریف پرخاشگری...............................................................................................................................................15

انواع پرخاشگری...................................................................................................................................................17

پرخاشگری پیدا و پنهان........................................................................................................................................18

پرخاشگری پیش کنشی و واکنشی........................................................................................................................18

پرخاشگری ابزاری و خصمانه .............................................................................................................................19

پرخاشگری عاطفی و تجاوزگرانه..........................................................................................................................19

پرخاشگری دفاعی و مجرمانه..............................................................................................................................20

دیدگاه های نظری در مورد پرخاشگری...........................................................................................................20

دیدگاه روانکاوی..............................................................................................................................................20

دیدگاه یادگیری................................................................................................................................................21

دیدگاه عقلانی-هیجانی....................................................................................................................................23

دیدگاه جامعه شناسی.......................................................................................................................................22

دیدگاه ذاتی و غریزی......................................................................................................................................23

دیدگاه موقعیتی................................................................................................................................................23

دیدگاه انگیزشی ..............................................................................................................................................25

راههای کنترل پرخاشگری...............................................................................................................................28

مؤلفه های مزاج..............................................................................................................................................33

سطح فعالیت...................................................................................................................................................34

قابلیت پیش بینی.............................................................................................................................................34

نزدیک شدن یا کناره گیری از محرک جدید...................................................................................................35

سازش پذیری..................................................................................................................................................36

شدت بیان خلق..............................................................................................................................................37

ثبات فراخنای توجه .......................................................................................................................................38

حواس پرتی  ....................................................................................................................................................39

آستانه حسی....................................................................................................................................................40

پدر و مادر شدن......... ....................................................................................................................................41

تعامل مادر-فرزند.............................................................................................................................................42

تعامل پدر-فرزند..............................................................................................................................................45

طرد-پذیرش والدین.........................................................................................................................................48

رویکردهای نظری به تعامل والد-فرزند.........................................................................................................52

نظریه روان تحلیل گری....................................................................................................................................52

نظریه زیستی.....................................................................................................................................................53

نظریه رفتارگرایی..............................................................................................................................................53

نظریه یادگیری اجتماعی...................................................................................................................................54

نظریه­ ی انسان گرایی........................................................................................................................................55

نظریه تعامل گرایی نمادین...............................................................................................................................56

نظریه منظومه ای..............................................................................................................................................57

نظریه طرد-پذیرش والدین..............................................................................................................................58

نظریه دلبستگی.................................................................................................................................................59

کیفیت دلبستگی...............................................................................................................................................62

دلبستگی در دوران کودکی..............................................................................................................................63

شیوه های فرزندپروری...................................................................................................................................65

بازنگری پژوهش­های خارجی انجام شده در رابطه با متغیرها........................................................................69

بازنگری پژوهش­های داخلی انجام شده در رابطه با متغیرها..........................................................................86

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد - پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان